Nu har jag..

Dinglat med benen i luften från 4000m höjd, för att sedan
slänga sig rakt ner i luften i riktning mot moder jord. haha
Helt sjuk.. helt sinnes sjukt.
Så himla härligt!
Åh guid va jag kände mig levande..
Kommer dit 45 min för tidigt, jag har SÅKLART glömt hälsodeklarationen man
var tvungen att få påskriven och ifylld för att jag är under 18..
Men de ordnade sig som tur va, dom scannade in de hemma och meilade de
till fallskärms klubben, så de va riktigt tur!
Vi bytte och till dräkterna man ska ha på sig, och satte oss ner
och försökte andas lite smått sådär..
haha, när det började närma sig hör jag någom ropa:
William, finns de nån William här?
Det var såklart killen som Wille skulle hoppa med som ropade, och han
fick sina instruktioner om hur han skulle göra.
5 min senare hör jag Susanne, finns de nån susanne här?
Haha, hjärtat i halsgropen går jag dit och han sätter på mig selen
som han senare kommer spänna fast sig själv i, och visar mig vad som kommer hända..
Jag ska nämligen sätta mig på kanten utav flygplanet när dörren öppnats med
benen utanför och under planet, sen 4sek senare så kommer vi slänga oss ut i luften,
Coolt tänkte jag, och flygplanet närmade sig oss när vi stod på flygfältet.

Vi tränger oss in i planet, trångt var de!
Och de tog sin lilla tid innan vi kom upp på rätt höjd, men tillslut så öppnas dörren och luften
strömmar in.
Man ser hur dom före mig slänger sig ut och försvinner under planet,
tills de var min tur..
Åh fyfan va nervös jag va!
Glömde allt han sa till mig, och bara satt och 4 sek senare slängde vi oss ut i en hastighet i
200 km/h. de va GRYMT!

Så sjukt härligt häftigt roligt underbart ALLT på en och samma gång..
Nu blev de långt inlägg, hoppas ni orkade läsa, haha

Ha en kul kväll! Nu ska jag äta mousakka :)
Puss


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback