Nuså.

Äntligen lite tid tille tt halvordentligt inlägg!
Just nu är de fotboll på tv, visst skulle jag vilja se,
mmen inte dödsviktigt, så skriver ett litet inlägg under tiden :)

Idag har de varit fullt upp, upp tidigt på morgonen, ut med båten
och åka massa trickskidor och wakeboard!
Det var så varmt i vattnet att de knappt svalkade, men åh så skönt!
Jag kan ju inte påstå att jag klagar på värmen iaf ;)
Riktigt härligt!
Sen bar de hemmåt, efter mycket bad och åk, och vi åkte
förbi farmor och drack lite saft osv.
sen hem och äta grillad lax, och nu ligger min mumsiga rabarber och jordgubbs paj
framme och väntar på att bli uppäten!

Snart är de värmland, och jag ska kämpa med den sista veckan på jobbet,
men de ska nog gå bra, för så jobbigt är de faktiskt inte :)
Trots att tiderna är rent ut sagt hemska, 7-16, så tror jag nog att jag fixar de ;)

Hoppas bara vädret håller i sig till värmlandsveckan!

Men nu ska jag äta paj och kolla fotboll!

Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback