Sista dagen idag..

Men tror ni inte att de ska regna på lördag!?
Då jag och Wille ska hoppa fallskärm....
JAG BLIR ARG!
Men.. då får man väll boka om tiden då, inte mer än så.
Men ändå..
Känns lagom segt att behöva skljuta upp de :/
Jaja, de ordnar sig!
Idag är de sista dagen på jobbet iaf, fyfan va skönt!!
Jag ska bara slappa resten av sommaren kan jag säga,
slappa och festa!
Haha, sova ut och bara ta de lugnt :)
Får se vad vi får göra idag, förmodligen måla container eller hur de nu stavas, hehe..
Menmen, den gröna färgen man använder verkar inte gå bort
enligt dom andra, så får se till att inte spilla (lycka till när de e mig man pratar om..)

Menmen, nu ska jag ner :)
Puss puss ha en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback