0 bloggande..

Har haft fullt upp hela helgen!
På midsommarafton åkte vi ut med båten, men innan de
var de såklart frukost på verandan i den underbara solen!
åååh så skönt säger jag bara!
Sen vart det bråttom, min outfit blev en vit kjol med ett blommigt linne
och mina blommiga skor :)
Sen kte vidare till farmor där båten står, och sen mälaren!
Jag var först ut på skidorna!
Började med vanliga vatten skidorna, för jag tycker som är så himla härliga att
köra slalom på, så kasta av mig ena skidan och körde lite slalom,
som dock inte blev nå bra, för skidan satt så löst, men de var härligt!
Sen vidare till hammarskog(?) slott, där blev de picknik
i gräset och en massa mys!
Sen vidare hem, och på kvällen drog jag och wille in till stan och träffade på
ankan och jocke, vi skulle ut och äta pizza, men pizzerian var stängd, så vi tog ett
snabbkäk på max.
Där jag t.o.m. träffade in gamla danstränare!
Berättar lite mer om de sen kanske, men jag bev bjuden på hennes bröllop :D!

Sen vidare till rimbo, lite förfest hos Alex, sen vidare på en fest hos Fredrik,
Det var kul, lagom med folk, men vart liiiite mycket för mig.
jaja, shit happends, och så är de.
Har ju lärt mig nått iaf ;)

Nej nu ska jag ut på balkongen och sola lite med wille, och systemkameran har förstås hängt med hela resan,
så bilder kommer när jag kommer hem ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

spännande! Ta kort på kameran med en annan kamera så får ja se hur den ser ut :)

2010-06-27 @ 13:39:46
URL: http://thecitylimit.blogg.se/
Postat av: moa

Fin och en väldigt bra blogg !

2010-06-27 @ 14:11:51
URL: http://woonies.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback