akupunktur.

Var ute och sprang idag, belv en 45min runda,
väldigt lång runda, men de va skönt! eller jag, iaf svettigt, haha.
Sen väl hemma så var det mage som gällde.
Eller ja, självklart lite adra övningar också men mest mage:

  • Twist me hantel
  • knästående planka
  • dynamisk planka
  • nedåtrull
  • fällkniven
  • u-formation
  • och intervallsitups. 

Det kändes skönt att få köra igenom magen lite, beachen 2010 lixom;)
Haha nej. skoja bara :)
Sen blev det en snabbvisit på akis, för min kära vän Cassandra
ligger inne för körtelfeber, stackars stackars :/
Tyckte så synd om henne när hon låg där, men jag får
skänka mina finaste tankar till henne och hoppas hon kryar på sig snart!
Sen blev det akupunktören.
Det gick bra, gjorde vääldigt ont bara haha!
Men jaja, nu ska jag sova ska fixa lite bara :)

men godnatt, och sov gott! :)

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback