Godmorgon!

Vaknade av mig själv 09.15, sköönt!
Gick upp, klädde på mig och åt frukost som
bestod utav:

  • fil naturell
  • havregryn
  • kanel
  • äpple
  • pumpafrön

Det var riktgit gott måste jag säga! Och på det en macka :)
Idag börjar allvaret, hehehehe!
Äh ska nog gå bra :)
Idag blir en halvlugn dag. slutar kl 4, börjar kl 12.
Sen ska jag och kära Mimmi gå på stan och köpa
våra hattar som ni komer få se på bild sen HIHI,
avslöjar inget ännu ;)
Nä men så får de bli!
Sen kommer hon hit på torsdag och sover över här, ska bli
kul, sen skola, avslutning, hem till mig en snabbis, åka in till stan
möta upp mimmi, åka till Rickard på ferrrrrrre :D

Nä denhär veckan kommer vara SUPEROOO ;D
Puss och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Diana

haha, hur har du kunnat missa det? ;)

saknar dig me, får ses endel i sommar tkr jah! <3



jaa, bara tre dagar kvar av almunge tiden de gäller att ta vara på't :D

2010-06-08 @ 15:32:10
URL: http://dianastyle.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback