Hemma hos Wille.

Nu har jag ätit världens goaste middag bestående av
sovulaki, oxfilé, och nått mer kött jag inte minns namnet på,
grönsaker, tomatsås, bearniessås, tsatsiki! eller hur de stavas..
huuuur gott som helst!
Så vi satt där lääänge och till efterätt blev de bananasplit, en riktigt
go en också ;)
Sen vidare till Rimbo och nu har  vi precis kommit fram,
tråkigt bara att jag ska dra imorrn, kl 07.00 går min buss härifrån,
får se till att ta mg upp runt halv 6,
men nu ska vi snart sova, jag som brukar gå och lägga mig vid
9-10 tiden bara för att jag inte villl vara så himla trött..
jaja, jag får anpassa mig ;)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

usch vad du har gått o blivit köttis.. ät nåt vegetariskt också :O

Men du verkar ha ett kul jobb iaf :)

2010-06-17 @ 16:59:52
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback