HUNGRIG

Helt chill dag idag.
Första lektionen, nothing at all. Betyg check, sen gå.
Andra lektionen Svenska, tävling grekisk mytologi,
GISSA VEM SOM VANN!? 
Jag!!!
Riktigt nöjd, fattar inte varför, förmodligen för att jag fick
relativt lätta frågor, men hallå? Jag vann ju :D
Då fick jag en sånhär choklad sm an hänger runt halsen med
Worl's Champion på.
Sen eng, fick reda på mitt betyg, fick VG!
Nöjd :))
Sen hem.
Nu har jag ont i huvudet hungrig och inte alls så sugen på att
träna som jag var igår..
Men jaja, de ska bli av, när vet jag inte bara, får se när Lovisa kommer,
under tiden kan ni ju kika in på hennes blogg, som jag tycker
är väldigt intressant att läsa, (haha) www.visansgoda.blogg.se
Ha en bra dag! Puss.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback