Imorgon..

Imorgon kl 17.25 (tror jag de var) är det dags för Viktoria och Daniel att gifta sig.
Vad tycker vi?
Har ju hört en heldel olika åsikter om att vi får betala osv.
Visst kan jag känna att det är dumt, när jag hellre skulle sett pengarna
gå till fattiga barn, hemlösa, djurens rätt osv.
Men faktiskt, om man tänker efter så representerar dom faktiskt Sverige,
och det är en kunglig familj, och från det hållet kan jag faktiskt
hålla med om att vi ska stå för en viss del, kungen betalar ju faktiskt en hel del själv också.
Och sen skulle dom kunna göra de här bröllopet såååå mycket dyrare!

Men en sak som är lite rolig att tänka på , och låta
tankarna dra åt sitt eget håll är att, tänk om hon skulle göra bort sig?
Ställa sig upp från bilen, och ha en stor röd fläck i baken?
Vad gör man?
Man har ju inte en "plan b" satt säga, så hon kan ju inte bara hoppa in igen
och byta om. Eller visst kanske hon har de, men fortfarande lika pinsamt.

Tänk om nån skulle råka ställa sig på hennes klänning och RITSCH
så går tyget sönder?
Eller att hon kanske blir så nervös att hon spyr?
Haha, måste faktiskt säga, att gud va jag skulle skratta!
Taskigt ja, men skadeglädje är den roligaste glädjen, och om de är nått, så skrattar jag åt
så är de sånt,
tyvärr. haha.
Tänk om hon skulle vara sån som får skit mycket mens, och måste ha typ blöja på sig?
haha, fint på bröllopsnatten, komma där med blöja!
Undra om dom planerar in så att hon inte ska få de, kanske 1 vecka innan,
så hon kan bli gravid på bröllopsnatten?
nä, haha nu går jag lite för långt, men ändå, lite kul hehe :)

Nått jag är lite nyfiken på är vilken klänning hon kommer att ha på sig,
det ska bli kul att se sen, med utöver de är jag inte speciellt intresserad
av de, kanske kollar på tv:n om jag får tid över, men mer än så är de inte.

Synd bara att de förmodligen kommer regna, men de kan ju inte vi ändra på,
hur mycket pengar vi än bidrar med ;)

Ha de bra ikväll puss!




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback