powerwalk, ont i knäet..

var nyss ute på en "powewalk", eller gick så fort och bra mina
smalben tålde, gick helt okey faktiskt :)
men fick ont i knäet, inte bra!
Så jag tror de blir till att vila imorrn.. får se :)
de gick bra att gå iaf, och jag tog mig ut på en kortis (ca. 30min)
, men som min kära syster och coach säger; all träning är bra träning!
så de kändes bra att få de gjort :)
Men fy vad trött jag var! somnade fraför TV:n sen när
pappa kom hem och skulle spela, så gick jag till lovisas
rum och sov vidare, haha! helt sjukt, jag som går och lägger
mig någorlunda tidigt.. konstigt..
jaja, ni ska jag fixa lunch till imorrn, blir nog pasta sallad,
men han ingen pasta, vad jag vet om iaf, men kan man ha makaroner?
jaa, de borde man väll kunna?
äh kör på de ja , pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linda

värst vad du motionerar då :P

2010-06-16 @ 15:56:02
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback