regn...

Igår åt u jag världens goaste tårta, made by Lovisa
suuuuupergod!
Kan säga att jag fick spring i benen efter den tårtan, så jag
drog ut oh sprang, blev en lång runda, på hela 45min,
både högintensivt/lågintensivt och intervaller, så de kändes bra!
Jag tror jag sprang runt.. 7km? jag vet inte, men det tog sin lilla tid
eftersom jag sprang ganska sakta :)
Jaja de va kul att de gick så bra iaf!
Tänkte gå ut på en powerwalk idag, och lite promenad men
vädret håller inte, så vi får se, spricker de upp lite, då drar jag ut,
men gör de inte de, så är jag värd att stanna hemma, bara för att jag va
så duktig igår,, haha! ;)
Jobbet gick bra idag iaf! Fcik vara med på 2st EPG "koller"(?) när
man kollar hjärtats arbetsperiod och viloperiod (systole, diastole)
de var intressant och kul :)!
Fick också vara med på en öronrensing, var inte så jätte mysigt, men de va
kul ändå! Åt en massa fika.. nä inte massa, en lite rabarberpaj, och nått
kaffe bröd men de va gott :)!
Och till lunch blev de en hel del grönsaker som jag kompenserade med ;)

Nu har min syrra åkt iväg till malmö med jobbet, jag hoppas på att hon blir
frisk nu, så att vi kan börja träna tsm igen, skulle kunna gå
ut och gå med henne i dehär vädret, men inte själv..!

Nä vi hörs sen :) puss!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ahaaaa, börjat jobba nu! Såg att du ringt igår, testa ring ikväll igen om du har tid. Jag är ledig idag :)

2010-06-15 @ 16:14:06
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback