skola på högsta nivå.

Klar med en hel del uppgifter nu, känns som
att listan börjar minska nu, skönt nog!
Idag var de medicin på orgonen, gjorde läxförhör som
jag inte visste att vi skulle ha, men skrev på allt ändå:)
Sen var de lunch, och sen matte svenska engelska,
på svenskan hade vi ju redovisning o gudarna,
och jag hade Poseidon, gick oväntat bra och jag är nöjd! :)
Sen på neg ska vi ha en tater grej, inte för at jag gillar teater, men helt
okey ändå, fick vara ed August, Robin, David och Sofia,
så de blir nog kul :)
Ska visa upp den på torsdag, haha fast den ska bara vara 4min lång
så de är nog lugnt, bara att improvisera :)
Sen gick vi och kollade på solbrillor, men hittade som vanligt inga
och slösade bort lite pengar på en frappe ist.

Gott var de iaf!
Så nu var de tänkt att jag skulle plugga lite matte, för får
jag IG på provet imorrn så får jag förmodligen IG i slutbetyg om jag inte
hinner göra om de, så plugga plugga plugga, måste klara de!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback