Skola?

Åkte iväg imorse, trots mitt trötta huvud.
Var där 1h och planderade inspark, sen slutade vi!
Jag gick till stadium och köpte ett par nya tränings"byxor"
Tajta 3kvarts byxor :)
hittade ingen bild på dom, ni får se sen ist :)
Och sen ett par solrillor, och ojojojoj va snygga dom va :D
Helt klart värda priset..
Iaf, sen satt jag och väntade på att Emil och Jakob skulle komma,
eftersom jag skulle luncha med dom,
men kan ju säga att jag hade fått vänta i 2h och 30min själv ifall
jag inte träffat på älskade Jossi!
Så vi gick till storken, och satte oss och pratade.
Sen köpte jag en köttbullsmacka med rödbetsallad och
sallad, tomater, gurka, de va faktiskt gott! :)
Sen efter att Emil och Jakob kommit så pratade vi ett tag,
och sen var jag tvungen att sticka eftersom jag skulle hinna till stallet.
Väl där så red jag på ridbanan, gick SUPER!
Han var verkligen jättefin idag, så jag är nöjd :)
Sen hem, och nu sitter jag och väntar på pappa, eftersom vi ska åka
på bilutställning m lotusen hihi :)
Sen hem, och då kommer Mimmi som ska sova här! :D

Nä nu måste jag städa rummet..
Puss! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback