Söndag

Jag skäms. skäms som fan.
Men de orkar jag inte ta upp nu, fylleskäms om
man säger så. jaja sånt e livet!
Idag ska vi fixa iordning båten så vi kan åka ut
m vatten och trickskidor nästa helg!
JAG LÄNGTAR SÅ JAG KAN DÖ!
Hela jävla vintern har jag längtat. åh, äntligen ska jag
få göra nått jag älskar!
Efter en lång vinter kan jag säga att både ben och armar
är någorlunda upptränade, för man måste ju orka ;)
Får se o jag testar på waken i sommar, fast just nu satsar
jag mest på slalomskidan och tricken,
ni får se bilderna nästa helg hihi ;)
Nu ska jag äta frulle, jag och min gulliga katt sov tillsamans,
vaknade och såg att han låg kvar, så jag la mig bredvid honom
och somnade om i yttligare 2h, haha!
Nä hörs senare, puss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback