spelning och film!

Jag Wille Therese och Alón åkte in till västerås och lyssnade
på när willes polare spelade med sitt band seventribe.
Det var nice, och musiken var faktiskt bra, eftersom jag inte gillar
just "sån musik" så var dom riktigt bra, trotsallt! :)
Träffade också på Rickard som jag inte träffat på över ett år,
sist jag träffade han var på militärlägret i feb-mars (tror jag) 2009.
Sen åkte vi till ICA handlade lite, och sen hem :)
Nu ska vi snart kolla på film och mysa, med chokladen
som jag nästan tvingade wille att köpa, haha!
ÅH berättade jag att Wille kom hem med en nyplockad blombukett åt mig?
Har man inte världens sötaste pojkvän eller vad?
Lägger ut bilder sen när jag får tillgång till USB sladd.
Åh jag glömde min mobilladdare hemma, så ni som undrar varför jag
inte svarar på sms är för att mobilen e avstängd :)

Puss och ha en supermysig fredag! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback