Sushi, tårta

Så nu har nästan hela familjen kommit hem, men saknar
min äldsta syster, linda.. men jaja hon kommer väll snart hon med :)
Nu har vi käkat supergod sushi, vegetarisk som vanligt för mig,
åååååh de e så gott!
Snart blir de hemmagjord tårta alá Lovisa, tror de kommer bli riktigt gott ;)!
Och snart kommer tess hem!
Har saknat henne väldigt mycket under tiden hon vart borta,
men snart så!
Och regnet öser ner.. men hoppas molnen vrider ur sig allt regn nu
till helgen, så de blir fint!
På onsdag ska jag och Wille äta ute, förmodligen på alexander
blir de nog, lutar åt de hållet för mig iaf, haha :)
Men nu ska jag äta tårta!
Puss!




Kommentarer
Postat av: Linda

Ja "snart" kommer jag, typ :)

Om ni ska äta på alexander så ät en auberginerätt, tror det är ostgarnering. Den är SUPERGOD! Och utan kött ;)

2010-06-15 @ 16:16:10
URL: http://thecitylimit.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback