frukost, stan & magdans!

Idag blir de fullt upp, sköönt! ;D
Först åka in till stan, köpa min efterlängtade sjal, ett par örhängen,
Gymkort, solglajor och kanske en ny plånbok?;)
haha känner mig lite rik idag, och känner att jag förtjänat dehär,
då jag försökt stå emot att köpa nått på flera veckor typ :p
Och dessutom, så har jag jobbat 47.5 h denhär veckan!
Igår jobbade jag totalt 10 h, eller jag 11h eftersom vi inte åt nån middag
på jobbet. Men änligen är den veckan gjord! haha :D
Nått tråkigt är att jag jobbar kväll på skärtorsdagen..
Och då kommer Lovisa och Mathias på middag, men självklart är inte jag
hemma då :(
Jaja.. kanske går att ordna? nä.. ärligt talat så tror jag faktiskt inte de,
för måste gå igenom massa papper med min hadledare på torsdagen.. :/
Jaja, så är de! :)

Hör av mig sen, ta hand om er :)! <3


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, jag har rensat hela min gardeob till priser fr 9 kr pga flytt, kika gärna in.

2010-03-30 @ 15:12:50
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback