Gårdagen

var rent ut sagt skit jobbig!
Först, så gick jag EN timme för tidigt till bussen, så fick gå hem igen, haha 
sen  så var min buss försenad, och jag skulle va där kl 13.00,
kom dit runt 6 över ett, och då hade min handledare redan åkt,
så halv 2 ungefär kom hon och hämta mig (haha),
sen jobba vi de gick rätt bra, vart väldigt trött mot slutet, men
de gick bra ändå :)
sen skulle jag hem, men först fick jag vänta i 30 min på min buss,
men blöta strumpor, kalla kläder, dumt headset som inte ville sitta kvar i öronen,
jätte ont i halsen, haha, men så stod jag och vänta på bussen,
men ingen buss kom..
så när jag väntat i 15 min så ringer jag mamma, och frågar om
hon kan komma och hämta mig, de kunde hon,
så jag börjar gå ner mot konsum, och DÅ kommer bussen.
haha fan va arg jag blev!
sen kom Linda iaf, och jag åkte hem, åt en pannkaka och sen la mig och sov,
en ytterst jobbig dag. haha!
hoppas de inte blir lika jobbigt idag bara, men de tror
jag nog inte :)
jaja, kommer hem runt halv 11 ikväll, och sen är jag ledig tills på
måndag ;) kommer sitta fint de!

puss och ha en bra dag :) !

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback