Hard workwork.

verkligen! å hårt väder är de också..
Tillbringade min helg i Hallstavik med min älskling :)
mycket mys och god mat!
sen hem på söndagen, ganska tråkigt,
men de som vänta va desto roligare!
KEEEENT.
Jag Linda och Lovisa, på tåget in till sthlm,
WOHO taggataggatagga, kul vare,
och väl där, så gick vi på vegetarsik buffé resturang
och jag fick ont i magen, haha, men man blev PROPPmätt.
haha, de va lite roligt, vi måste vart dom som förde mest ljud på hela
resturangen speciellt Lovisa:
- Men gud va mycket folk, stick härifrån!
Hahhahaha!
men sen blev de bort från kaoset och iväg mot
globeeeeeeen! annexet då hihi
galet mycket folk,
så vi smiter upp, ich får en balkongbiljett,
utan att betala extra så får dvi dom bästa platserna, fifan!
Helt underbart!
så jag är suuuuper nöjd med min helg,
och nu har praktiken börjat,
bara att bita ihop,
dock så är de ganska roligt faktiskt, har en snäll/rolig/pratglad
handledare, så de känns bra :)
Hoppas bara vädret lugnar ner sig..
slutar 12 imorrn, så de är sköönt! :)
Nej, nu ska jag gå åt a mig nått att äta, så kanske
jag lägger in lite bilder sen, eller på facebook haha

Ha de bra :)

Kommentarer
Postat av: Visan

haha! -vafan gör ni här?! Håll käften!

Sketa kul hade vi ja!

2010-03-02 @ 09:18:00
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback