Jag faller, men du fångar mig.

Nu har vi varit ute och gått,
jag har ringt till min skola, och pratat med dom om praktiken,
allt verkar lugnt, skööönt!
vart lite problem med shemat osv.
men det ska nog gå sa dom, allt känns så mycket lättare nu.
Men fortfarande lite stress över hur de ska bli med alla prov som jag
måste göra o.s.v. men de ordnar sig :)
imoorn blire heldag 13-22.00  2 dagar i rad..
men jaja, de ska nog gå! :)
Så ikväll blir de lugnt, får se om jag går på magdansen,
de blir som de blir, känner inte för de nu, är trött och
har ont i magen, haha, men vi får se :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: alice

hey babe, här är min blogg! <3

2010-03-08 @ 20:30:23
URL: http://lovelya.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback