långa nätter

Tjolahopp!
Idag var de jobb till kl 12.00, härliga tider.
Har jobbat i min hemtrakt, kära länna! haha,
så de vart en hel del till att gå, eftersom att vi inte hade
någon bil idag, men de va mysigt, jag som gillar att gå :)
Så solen sken upp hela min dag, och dessutom
träffade jag min gamla busschaufför påvägen hem,
haha, där satt man och prata gamla tider med han som om
man känt han hur länge som helst!, fast, de har man ju faktiskt
gjort, nästan.
Han sa att jag var en av hans favoriter och dom orden gjorde
mig verkligen glad! Verkligen trevlig busschaffis!
saknar faktiskt att åka med han, haha.
Så de va kul att få träffa han igen :)
Lite senare kom Wille hit, och imorrn bär de av till hans hemstad
Rimbo (:
sen tillbaka hit och fira Linda!
Efterso jag är ledig på fredag, och han har en träning här i uppsala
idag, så tyckte vi att de passa bra att han kom hit :)
Nej, nu ska jag nog fixa lite mellanmål eller nått, synd att yoghurten är
slut, ville göra min smoothie :(
yeahyeah, mixar ihop nått annat ist :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback