lars winnerbäck.

Snart åker vi.
Jag är nästan klar, men jag vet att vi komme bli försenade iallafall,
för alltid är de nått som krånglar, ni som åkt med oss
på semester vet nog vad jag pratar om :)
Men nu är de 6 min kvar tills vi ska åka, och jag väntar
på att nån ska komma in och säga att de är fel på bilen,
fast, de är de ju redan.
En plugg till kylarvätskan läckte så allt hade runnit ut igår,
hehehe, men vi ska svänga in på biltema, och eftersom pappa
kan så pass mycket, så kanske vi bara kommer iväg nån halvtimme
försent :) onödig information haha, men ändå.
Och igår trodde jag att de regna, hörde jätte mycket som rann, så jag
gick ut på altan och kolla och skrek: DE REEEEEGNAR JAAAAA!!
men när jag kommer in till köket och kollar ut genom fönstrer så säger jag:
men, vafan? på baksidan spöregnar de, men här är de ju
jätte torrt? så mamma å pappa springer till baksidan,
de visade sig, att de regna inte, de va att de hade blivit ett sånt
tryck i vattenslangen att den hade gått av och de spruta vatten, hahaha
lite kul var de faktiskt :)
Nej nu är de 2 min kvar, och jag måste springa ut, tror nästan att
vi kommer i tid nu....
jaja, See ya,
kommer nog inte kunna blogga där borta, vi får se,
men ha de så bra nu! pussochkram skumbanan :)

<3

Kommentarer
Postat av: KLÄDER TILL SALU!

du kan få den för 60:- & frakt på 40:- kan bli mindre i frakt men då skickar jag tillbaka! Mvh

2010-03-19 @ 11:48:13
URL: http://tilllsalu.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback