ledig!

Godmorgon alla glada :)!
Imorse när jag vaknade blev jag verkligen besviken..
såg framför mig hur solen skulle skina in genom gardinen,
när jag drar bort den så möts jag av en mulen tråkig himmel..
Jag som tänkte gå ut och springa när de väl var fint men jaja,
hoppas på sol snart ändå så :)
Nu sitter jag iaf och äter frukost, och kom på vad jag drömde inatt,
Att jag fick bestämma precis som jag ville, och jag ville ha en strand
då kom de en tropisk fin strand, jag ville ha en lysande sol, och en palm
där där där och där haha då kom de, å de va så himla fint!
Men de vara inte länge, för sen skulle jag iväg nån annanstans
och då är de bara suddiga minnen, men jag minns
att nån sa att jag har blivit tråkig och livlös haha att jag var mycket
coolare förut..? hahaha jaja , hoppas de inte stämmer, men de
skulle förvåna mig! haha

Jag jobbade ju igår, och fick gå med en annan handledare, haha
klockren var hon! haha, de var riktigt kul faktiskt,
och efter att vi ätit middag gick allt väldigt fort och helt plötsligt
var kl 22, haha, men de är skönt när de går så fort :)
Och som sagt så är jag ledig idag, skönt!

Nu sitter jag med rött te och lyssnar på Miss li haha,
hon har en sån häftig röst!
Men jaja, nu ska jag äta en macka och fixa lite,
återkommer senare! 
Hejsvejs!
Just nu känner jag mig såhär trött..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback