lite halvtless sådär..

Har kollat i typ 10 min efter hur man kan registrera sig
på friskis&svettis hemsida, efter att jag kollat på alla flikar
2ggr, och lite annat skit, så ser jag att de står såhär:

INREGISTRERING
För att boka måste du ange ditt användarnamn och lösenord.
Ditt användarnamn är automatiskt ditt kortnummer (finns på ditt träningskort) samt ditt lösenord som är de sex första siffrorna i ditt personnummer eller kortnummret en gång till.

WTF!? ååååh där blev jag liite ledsen allt.
Jag som hade tänkt boka en gyminstruktör tills på måndag,
gå dit glad och peppad, fixa ett gymkort och sen börja,
men nej, så gick de inte till.
Nu vet jag inte alls hur jag ska göra, för jag tänker inte gå dit
utan att veta hur man ska göra. Eller, okej, visst vet jag, jag har
ju gymmat förut, men nu är de ett nytt ställe och jag vill göra rätt.

Åh jag blir så ledsen på sånt här så jag vet inte vad.
Jag gjorde pannkakor nyss, skulle sparat till lunchen imorrn, men
tror ni de blev några kvar eller? nej.
haha.
Fast dom va tydligen lite nyttigare än vanligt, enligt min systers recept haha,
får väll hoppas på de antar jag...

Nej, nu ska jag hitta på något annat att fördriva tiden med,
för  de är ganska tråkigt att sitta här själv faktiskt.
ha de så bra :)


Kommentarer
Postat av: alice

haha ja det är malins älskling haha! <3

2010-03-26 @ 17:19:27
URL: http://lovelya.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback