MEN! mulet..

Hejsansvejsan!
Idag har de vart mulet hela dagen! åh jag som njöt så mycket
när de var sol, tack och lov så tog jag vara på de när solen
väl var framme! :)
Den kommer nog tillbaka snart igen.
Idag har de vart väldigt kallt faktiskt och när man springer
ut och in i bilen hela tiden och pendlar mellan vårdtagarna
så är de faktiskt väldigt kyligt, skönt nog så har hemtjänsten
världens skönaste jackor! får alltid en L eller XL haha, så dom
är sådär lagom stora ner till knäna typ :)
nejmen helt underbart varma, oftast iaf ;) haha
Sen har jag nog ätit en av världens godaste (förutom mina
egna förstås...) kladdkaka idag! ÅH den var hur god som helst,
precis som jag vill ha den, lite lagom kladdig.
MUMMA! Annars har dagen bara varit bra idag,
de blir mungbönsgryta till middag ikväll, ska bli gott!

OCH(!) missa inte sveriges värsta bilförare ikväll kl 20.00 på 4:an!
haha, har missat alla avsnitt, men ikväll ska jag fan kolla! :D 
 
Pusssheejleverpastej hihi


Kommentarer
Postat av: KLÄDER TILL SALU!

Hej! Tunikan finns kvar hur mycket vill du lägga? mvh

2010-03-18 @ 18:19:52
URL: http://tilllsalu.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback