Praktik!

Åh, ibland är de jobbigt alltså.
05.45 står klockan på, ja Lovisa, jag vet att din står tidigare
och jag vet, jag borde inte klaga (haha, skämt åsido.)
Men, jag klarar mig fint, slutade kl. 12 idag, sköööönt!
och har vart och träffat lite olika människor sådär.
ganska kul och mycket jobb, haha.
och desto jobbigare med all SNÖ! haha,
usch, känns så jobbigt att gå till bussen varje morgon,
för att sen kliva av en 8 min senare, hinner inte ens
läsa.. haha
Menmen, jag slutar 12 imorgon också, så de är vääldigt skönt,
ikväll blire nog att gå ut och springa, om de inte blåser allt för mycket,
för då blir de jobbigt hehe :)
MEN! nu e jag klar med mitt rum, iallafall alla tapeter och målningar,
dock så ska Linda måla på lite blommor på min vita vägg, men
de blir lite senare. Tänkte iallafall att ni skulle få se  lite bilder ifrån rummet: (ha överseende med min dåliga kamera, pappa tog med den andra till jobbet..) 

Ingången..
hihi min katt e go han!
meen, de vart bra tycke jag! och nu är de inredning som gäller, WIHO!
Kommer bli underbart hihi


så, ha de så bra i vintervädret PUSS :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback