Smoothie.

Eftersom städarna var här så passade jag på att
dra ut och springa!
De vart en 40 min runda, en runda jag faktiskt aldrig
kört förut, de va riktigt skönt!
haha, men att halka omkring i snön i skogen och nästaan vricka
fötterna va sisådär, fast ska jag va ärlig så var de lite kul faktiskt,
iomed att de va hur jobbigt som helst haha!
så jag hoppas på träningsvärk imorrn, eftersom jag inte tränat
på jätte länge nu pga. mina dåliga arbetstider så borde jag få de haha!
Men de va skönt iaf, och sen blev de lite styrketräning och
streching (stavning?) när jag kom hem :)
Och sen en fruktrik smoothie!
eftersom jag inte hade nån banan hemma, och jag gör aldrig smoothie
utan banan, så tänkte jag att ne , nu ska jag faktiskt testa utan banan!
Så de vart en smoothie med ingredienserna:

  • 1/2 granatäpple
  • 1 kiwi
  • Blåbär
  • 1 påse frysta mango, ananas och papaya
  • vanlig ekologisk filmjölk (mätte inte upp hur mycket jag hade i, men de är bara att testa sig fram)
  • apelsinjuice.
Sen är de bara att mixa allt :)
den vart supergod! Man kan ha i lite honung också, de hade jag, men de behövs inte :)

lite kul att testa olika ingredienser osv. ska nog testa lite mer sånt framöver ;)

take care!

Kommentarer
Postat av: Visan

Jättfin header! :)

2010-03-25 @ 15:42:19
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback