Söndag!

Jaha, jobb idag igen då, nu är jag hemma igen på håltimme i 4h,
sen är de jobb till 22 ikväll :)
Sen att vi ändrade till sommartid inatt, var underbart men också hemsk haha,
för att jag fick sova typ 1 h mindre :(
nejmen de har vart en bra dag än så länge, och jag är lite trött,
men mamma har bakat sockerkaka så de ska bli lite fika med mig själv haha.
sen tillbaka till jobbet igen :)
Imorrn är jag ledig så då blir de in till stan och köpa en sjal som jag kollat
på jätte länge! :D Och sen är de magdans så de ska bli kul ;)

Men nu ska jag fortsätta prata med min kära pojkvän för jag har precis
skaffat skype haha, så vi inviger de ;)
Men jag skriver senare, kanske när jag kommer hem :)

Puss och ha en super skön dag :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback