Unfaithful

Bakfylla, dagen efter, kalla de va du vill,
ont i huvudet som fan har jag haft idag iaf haha!
men, de gick över sen, men mitt humör kom tillbaka
när jag skulle äta en -som jag trodde var varm- kycklingklubba,
som visade sig vara iskall i mitten och slemmig, ingen bra bakismat .
haha nej, men nu e jag lite sliten och trött men jaja :)

haha, som vanligt, så skäms jag lite, men, äh, de gör jag ju alltid
haha!
fast jag hade gjort samma saker nyktert också,
så de spelar ju inte nån större roll iaf.
haha, jaja, time goes on,
och imorrn är de jobb som gäller.
känner verkligen INTE för de, plus att jag fått mail(!!) av min lärare
haha, om att jag inte gjort sv provet, paniccccc.
måste fixa de också, men de ska nog gå på nått sätt
börjar ju iaf kl 13.00 imorrn, ska bli skönt med sovmorgon :)

Nej, kanske skriver senare!

take care

ps. snart blir de roligare inlägg med bilder osv. men just nu måste jag rensa datorn..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback