trötter!

hej allihopa! :)
Igår var en stressig men kul dag (haha), först hem till Tess,
satt och prata i mun på varann, precis som i gamla tider,
åh så jag har saknat henne!
Sen in till stan, träffa Alice, mycket mys och prat :)
Sen  träffa syster, gick runt på stan, och lite sånt,
sen träffa vi mami och papi och käka sushi medans
några killar som satt bakom oss skratta åt mig,
och en brud som kollar på mig och säger: MEN GUD va stor....
hahahahah fatta inte va hon mena, kanske inte mena mig,
men kul (tråkigt) va de iaf.
men de va gott ändå, trots störningsmomenten (heheh)
och sen blev de bio med syrran, såg percy jackson,
tänker inte börja berätta om den, för då kommer jag  inte kunna sluta,
den va bra, riktigt jävla bra!
Sen blev de att åka till v-ås, och sova hos min babe :)
och nu är jag här, och han är i skolan :)
Jag trodde de va torsdag, men de va visst fredag, haha!
yeahyeah :)

Nu ska jag ta en macka och sen kanske städa lite hehe, bara
för att jag är så snäll:)

blev ett lite oseriöst inlägg, för att jag är trött, haha.
men ha en bra dag Puuuusss :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback