ute och gått

Nu har jag varit ute och gått i ca 25 min,
de va skönt och fick se en annan del av v-ås jag inte sett förut,
var faktiskt riktigt mysigt, solen sken och de va väldigt lugnt!
Fast jag va på helspänn hela vägen, och varje gång en bil
körde förbi kunde jag bara tänka: stanna inte stanna inte stanna inte.
haha, sen höll jag nästan på att bli överkörd, såg inte bilen, va riktigt läskigt,
tror inte föraren uppskatta de riktigt hehe..
Menmen, de gick bra iallafall, tror jag ska ta med mig wille på en promenix när
han kommit hem från skolan också, de är
så himla fint att vara ute nu också, jag njuter för fulla muggar av dehär vädret!

Musiktips: Andreas Grega!

kan bara inte sluta lyssna på han! haha, jag tycker han e super :)


får bli en vinter bild på oss, för snart är ju den riktiga våren här!
Inte alls långt kvar nu :)



Kommentarer
Postat av: Visan

Ja men söta ni är då! :) Ses på fredag! Puss!

2010-03-17 @ 12:42:30
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback