07:17

Blev inget inlägg igår, kom hem så himla sent.
eller nej, inte så himla sent, men de blev sent haha!
Dansen igår gick.. sådär.. kände mig sjuk och dålig :p
orkade knappt någonting så vart inte sådär jättebra.
Imorse vaknade jag utav mig själv, turligt nog.
hade glömt sätta på klockan igår, så de var tur att
jag ens vaknade för idag har vi nationella sista delen i eng.
2,5 h!
haha, usch jag är inte taggad.
Är trött och har jätte ont i foten, vet inte varför med ah,
och mitt huvud känns som en ballong.
Igår var jag på stan iaf, köpte 3 st nya tygskor i färgerna
beige, mörkblåa och ljusrosa :)
äntligen har jag lågaskor.
Sen blev det en jacka, en bikiniöverdel och ett spetslinne som
jag absolut inte har användning för.
haha, får lämna tillbaka den eller nått, får se :)

Nej nu ska jag fortsätta vänta på min skjuts och fixa lite :)

Hörs säkert ikväll, puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback