akupunktur!

Åkte ju somsagt till akupunktören idag,
Började med att jag var 30min för tidig,
så jag gick runt lite och tog de lugnt (haha), klockan blev
halv och det var dags att gå in, fick gå i nått som kändes som
2300 trappsteg, för att sen komma in i en "indisk"inredd lägenhet.
Jag kände direkt ett lugn över hela stället och kände att jag kommit rätt.
Fick gå in i ett sorts "sovrum" och svara på en hel del frågor,
för att sen klä av mig och lägga mig på massagebrädan.
Först får jag varma handukar över hela kroppen och åååh va skönt de va!
Efter de började hon känna och klämma lite och sen helt plötsligt
fick jag en nål i ryggen..  haha "ajjjj" tänkte jag, men efter andra nålen
gjorde de inte alls lika ont.
Det var mest obehagligt att känna nålen, men de gjorde inte så ont :)
Men hon var jätte trevlig och jag ska komma tillbaka nästa onsdag samma tid :)
Nej nu måste jag berätta för alla här hemma hur de gick och gå och lägga mig!

Puss och godnatt alla! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback