älskade.

Idag blev en skön dag faktiskt!
Hade liite ont i halsen, men var knappt täppt någon gång under dagen!
Dom där tabletterna gör verkligen under!
I love it :)
Iaf, så slutade halv 4, lite tidigare iaf, gick på stan med tess och träffade
älskade syster Linda!
Åkte hem och började mecka lite med moppen haha, som linda ska få.
Så vi tog en tur ut i skogen och la oss i en hage
FULLT med vitsippor och bara njöt. och pratade.
De var mysigt!
Sen tog vi moppen hem igen, tog bort strypningen, så nu går den
i 70km/h iaf haha ;)
Jag sitter och känner mig lite sådär stressad eftersom jag har en uppgift
som MÅSTE göras tills imorrn..
Och massa mer. glömde säga till Gunilla att jag inte ville göra omprov också,
så hon satt säkert och väntade på mig, fy på mig!
usch va dum jag känner mig..
jaja.
måste be om hjälp till SMO uppgiften iiaf så ska göra de nu,
jag som täntke läga upp lite bilder..
men ni får några iaf :)


Linda i min nya fina jacka hihi :)

Nu ska jag plugga!
hejsvejs :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback