antrikå(o?) och snart se7en

Nu har vi ätit middag, blev grillat gott kött antrikå(o?) och
sällskap utav willes mamma och wille :)
Pappa kollade på W's mammas bil, och konstaterade att
de förmodligen var nån rem som satt löst.
Sen mat, och lite fika på de, fan så mätt jag blev haha!
så nu sitter jag och wille och funderar om vi ska kolla på
filmen se7en, vekrar bra faktiskt :)
Får se hur de blir.

Haha, snacka om att man är sliten idag. somnade på spikmattan
i 2h haha, sen har jag bara vart allmänt seg, men
de är ju så 1:a maj ska se ut, eller hur!?
haha :D

Nej nu ska jag börja fixa med filmen, för wille har nog duschat
klart snart tror jag.
Hörs sen pussar! :)


Kommentarer
Postat av: Visan

Det stavas entecote hehe ;)

2010-05-04 @ 11:02:05
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback