blääääääääää...

Haha åh jag blir så less på att bli ful på bild :(
haha, visst är de lite fjantigt kanske, men helt ärligt,
de är nästan så att man blir ledsen när man ser bilderna ju
haha!
Som en bild från festen på valborg, usch! haha, den va verkligen hemsk.
var tvungen att göra mig otaggad.
fan va fjantig jag är.. haha!
ääääh.. spela roland.
från och med NU ska jag inte göra mig otaggad på en enda bild igen.
eller..? nä.
haha får se..
Nej men iaf, nog om de.
Min godisfria månad börjar bra.
igår vart de inge onyttigt alls och idag tror jag de kommer gå bra :)
Observera att dethär är endast för att testa min självdisiplin och se hur
beroende jag faktiskt är. 
Iaf så ska jag träffa min kära syster idag på stan och äta sushi,
måste få prata ut lite med henne också. haha!

Nej snart kommer min skjuts hihi ;)
så jag ska fixa de sista å sen hoppa in i bilen och invänta
en låååååååååång dag! men de ska gå finfint ;)

puss, hörs ikväll! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback