Chai te och förstoppning i näsan

åkte hem från skolan idag efter lunchen.
känns inge bra alls, men var tvungen eftersom
jag glömt min nässpray hemma och det var
TOTALstopp i näsan. fick nästan panik, gjorde fan ont
i hela näsan, och allt bara snurra, + att de kändes som om
jag fått nått "tryck" i huvudet så vart nästan svimfärdig..
Fyfan.
jag vill inte ha de såhär längre.
har hållt på hur länge som helst, och blir bara värre och värre:(
vill känna mig somrig och fin nu! 
Inte känna mig instängd i jackor hela dagarna :(
Nej. nu är de slut på dehär!

Wille är på mönstring i stockholm (tror jag de va) idag, vi önskar honom lycka till <3

Kommentarer
Postat av: Linda

du får inte använda så mkt nässpray, inte konstit du blir beroende o knäpp i näsan juu!!!

2010-05-06 @ 23:17:53
URL: http://thecitylimit.blogg.se/
Postat av: Nabil

Hoppas du mår bättre.

2010-10-02 @ 12:42:18
URL: http://forstoppning.net

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback