Dag 2.

Vaknar jättetrött!
Kan bero på att jag satt och redigera min och tess musikvideo
till typ halv 11 igår, och jag skulle gå och lägga mig tidigt..
jaja, fick ju reda på att den skulle in NU på torsdag, så måste ju
börja nånstans haha :p
Men jaja, sen somna jag relatativt fort iaf, och nu sitter jag här :)
Har ätit en frukost med fil, massvis med torkad frukt, bovete flingor och krossade linfrön.
Känns bra, mamma ska handla i morrn så får vänta med att göra juicer och sånt,
däremot så har jag hällt upp juicen jag ska dricka hela dagen idag, 
med smak persika/citron, gooott! blev ett glas till frukosten också,
smakar dock inte så mycket, som väldigt utspädd saft, fast inte så sockrig,
men den är helt okey :)
Idag så ska vi rökdyka på riktigt med eld och allt, ska rädda dockor
ur ett hus som brinner, tror jag iaf, vi får se ;)

nej, nu ska ja fortsätta här :)
see ya!
take care :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback