Dansuppvisning!

Så nu tror jag att jag jag har packat ner allt!
Det är dansuppvisning, och sen vidare till västerås så
de är mycket som ska få plats i väskan ;)
Jag är liite nervös faktiskt, men de ska nog gå bra!
Och fint väder är de också, perfect!
Men de kommer bli ganska stressigt, eftersom vi kommer va tvunga
att åka till västerås direkt efter att jag uppträtt, men jaja :)!
Snart ska jag sminka mig lite med mitt nya solpuder jag köpt,
väldigt nöjd! Blir ett så naturligt resultat, I love it.
Sen mpste jag också säga att oj va min hy har blivit mycket bättre
utav detox/godisförbudet! Inte för att jag haft nått problem med oren hy eller så,
men man ser att den "lyser" mycket mer nu, och att den ser mycket friskare ut!
Way to go!
Imorse blev de lite kaffe, som jag senare hällde ut, för
jag verkar ha tappat smaken för kaffe :(
Men, de är okej, jag ska ändå inte dricka så mycket
kaffe under min detox period, så de är bara bra!
Det blev vaniljfil (hehehehe de är lördag, hallå?:))
med torkad frukt och boveteflingor mumma!
Men nu ska jag fixa lite till här
så de blir klart snart!

Måste också berätta att pappa har fåt på sig ett par byxor han hade
1972, hahahha, snacka om att han har gått ner i vikt :p
men jaja, de är upp till han om han vill fortsätta eller inte,
jag tänker inte lägga mig i igen.

"det känns som att jag skulle vilja gapa på nån..
men vet inte vem..
jag kan inte råför de.. "

Citat från pappa. HAHA!?

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback