datakunskap m sexfrågor.

sitter på dataklunskapen nu, ska göra en film.
funderar på att göra en film om vattenskidåkining, eller nått
typ "bildspel" eftersom jag glömt tagit bilder på våren (a).
Min och tess godisfria vecka går riktigt bra.
vi har bestämt att vi får äta MAX 4 glassar, men jag tror inte jag ska
äta nån faktiskt, eller kanske en pigelin nångån hehe..
Men iaf, min förkylning blir bara värre och värre. kändes
som att den höll  på att gå över, men eftersom jag glömde min nässpray,
så känner jag nu att jag kan knappt andas :/
jaja,
snart börjar vi, sen har vi lunch/datakunskap/eng/medicinsk grundkurs.

puss ! :)


Kommentarer
Postat av: Visan

Bra jobbat! Lycka till i fortsättningen med godisförbudet, själv ska jag äta massor bara för att fresta dig haha :P Fast du kommer ju inte på lördag.. :(

2010-05-07 @ 09:19:01
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback