dedär med beachen 2010

Kan jag ju bara glömma.
Och de där med att bli frisk känns ju lagom långt bort just nu,
För att träna är inte ens att tänka på , och har inte vart dom dom närmaste
3-4 veckorna.
Och de var tur att jag inte köpte ett till gymkort, de hade verkligen bara legat
och dammat nu..
Men nu ska mamma köpa hem sinova forte, ett naturläkemedel
som löser upp slem i bi hålorna, låter inte det bra?
Jag som är täppt konstant och släpar med mig näs sprayen vart jag än går.
Så för mig känns dehär som ett bra val!
Jag har vart i skolan idag, på 1 lektion. haha, sluta runt 10 nångång,
gick på stan till kl halv 2, gick och letade efter en hemlis (hihi) och
följde med tess och kollade på solbrillor och tygskor :)
Sen vart det stallet,
blev dressyr idag, gick sådär. Han var väldigt okoncentrerad och rätt pigg,
vilket gjorde det svårt att arbeta.
Och jag ahr kommit på att jag kan verkligen INTE sitta ner i hans trav,
de går inte! så att tävla dressyr kommer ta lång tid för mig, trots att han är
så redo man kan bli, behövs bara lite kondition!
Efter de så blev det hemåt färd, skönt!
Tog en kopp te och äggmacka och började plugga,
har omprov imorrn till klockan fem :/..
Jaja, ni får ha det så bra!
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback