frukost på sängen

Vaknade kl 8 imorse, skulle gå upp kl 9
och börja fixa iordning frukosten, toast och te
med lite blommor oh presenter vid sidan om :)
jag blev klar med allt kl 9, då jag egentligen skulle gå
upp,så blev lite tidigt,
men iaf, så gick jag ner och väckte honom, han blev
glad och öppnade presenterna,
det var rökelser med lukterna lavendel och wildberries,
och sen en "buddah" som håller upp rökelserna :)
haha, lite kul, inte för att nån utav oss är troende, men
de är kul att ha :)
så sen ikväll blir det en till present, och på fredag så kommer
en till, på posten hihi ;)
de är stort att fylla 18! Tycker jag iaf :)

Nej nu ska jag äta frukost, see ya!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback