gräsklippning.

Sommaren är här!
har klippt gräset edans pappa och Wille meckar med
crossarna, de behövs nog en helrenovering.. haha!
Menmen, en hel del som ska fixas och nu ska vi snart äta lunch:)
De blir filochflingor med melon på verandan!
inte helt fel?
Själv så tog jag årets första dopp igår kväll!
Eller, inte bara jag utan Tess och Wille också.
Wille fick såklart hoppa i först haha, men jag kan ju inte
säga att jag och tess var så långt efter heller,
kallt som fan, men de gick, och kul var de!
haha, jaja, nu ska jag skära upp melon och äta mig
mätt på de!

Åhjuste, ska inte glömma bort att Ida fyller år idag!
Stort grattis till dig! :) <3

Kommentarer
Postat av: Visan

jaa bra då peppar vi varandra :) Ja det blir nog bra med juicen :)

2010-05-16 @ 16:38:07
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback