grönt te och en mysig pojkvän

Godmorgon alla glada!
Imorse vaknade en trött sussi av att en viss tess ringer
mig kl 8! VEM ÄR UPPE SÅ TIDIGT EN SÖNDAG!? ja, förutom
mamma och pappa då, men ändå.
messar henne och ksriver att jag ringer tillbaka omm 2h.
somnar om, blir väckt yttligare en gång, men denhär gången
utav min syster, haha!
Jaja, de va väl meningen att jag skulle gå upp.
Så nu sitter vi här och äter frukost och fricker te,
myyysigt!
Jag hoppas på storm och spöregn idag, åh vad mysigt!
Gårdagen var riktigt trevlig, trots att vi åkte hem lite tidigt haha.
Menmen, de va kul ändå! :)
Dansuppvisningen gick jättebra igår, och fick höra att de hade gått jätte
bra för min syster också! :)
Men jag är nöjd och det var roligt :)!

Nej, nu ska vi kolla på film och jag ska laga pannkakor åt Wille,
fast jag får inte äta de, måste vara lite strängare på min detox ett tag
eftersom jag drack "lite" igår, och gjorde sånt jag inte borde gjort,
men de är en annan historia.
Så nu blir de till att vara lite strängare i en 3 dagar kanske,
haha, äh nu ska jag laga pannkakor åt han iaf.
Puss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback