härliga fredagskväll!

Dagen spenderades mestadels i skolan, hade utvecklingssamtal,
går inte in på några detaljer, för de finns inget kul att veta om de.
Iaf, så slutade vi kl. 11 skönt!
Så vi gick lite på stan, jag köpte en fin ring hihi.
sen blev det stallet.
De fick bli ett intensivt 50min pass, blev långa och jobbiga backar
och leriga vägar ;) haha.
Först tänkte jag rida på ridbanan, men de får bli en annan gång, måste
göra de snart....
Iaf, så blev det ett snabbt besök hemåt, snabbdusch, snabbprata med mamma,
fixa mig och sen cykla fort som fan till bussen haha!
Så jag och Tess åker iväg till Mimmi, de va riktigt riktigt trevligt!
Vi blandade lite drinkar och tog det "lugnt" heheheh.
Vi hade iaf en riktigt trevlig kväll måste jag säga, och
de var värt att däcka runt halv 3. Elleeeer?..
nejmen de va kul iaf :)
Nu sitter jag här och ska snart ta lite lunch
och gå å duscha, för sen blir de vidare till västerås till min älskling.
Han skulle tävla idag, så kommer inte kunna komma dit förrän
sent. eller inte sent, men kl 6 räknar jag med iaf, vi får se!
Nu måste jag äta haha.
Puss! :)

Kommentarer
Postat av: malin

du har jätte söt blogg gumman :D <3

2010-05-08 @ 13:06:32
URL: http://piiercedpussycat.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback