Helt slut.

Blev inget bloggande igår kväll, kan ju säga att jag var lagom död.
min superman till syster, mamma och jag drog ut och sprang igår,
och i slutet skulle jag hålla hennes tempo, dvs. slutspurten,
OHFUCK!!!!
De va nån sjukt, min mage låg verkligen i halsgropen,
höll på att spy upp allt innehåll haha, okej
nu överdriver jag lite, så var de väll kanske inte,
men de va jobbigt!
Fast jag gav inte upp iaf, kan ju säga att jag hade sjukt ont i min fot
och i axeln, så de var bara att härda ut hela vägen, men åh va skönt de va!
just nu sitter jag och dricker min detox juice,
har sovmorgon idag, så ska ta bussen som går om 1h.
¨Men först ska de fixas lite saker här,
kanske ska ha min nya kavaj idag?
Eller är de för kallt..?
Äh, får se helt enekelt :)
jaja, ha de bra allihopa!

Puss! :)

Kommentarer
Postat av: Visan

Sketabra jobbat! ;)

Ha en härlig dag, ses ikväll!! PUSS!

2010-05-25 @ 07:53:27
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback