Hey soul sister

Godmorgon!
Idag är jag piiiiggg!
eller, försov mig, snabba mig upp och duscha av mig,
sen frukost, mamma ska handla idag, så vi hade
inte så jättemycket frukter eller nått sånt i kylskåpet,
fick bli en enkel äggmacka, såklart mörkt bröd,
vatten med pressad citron, och grönt te!
Men de var gott ändå :)
Sen ner och fixa iordning mig, fick bli en jättefin
skjorta idag, måste avslöja att det faktiskt är min mammas,
men haha, sen hängde så fint på galgen att jag var nästan
tvungen att sno den!
Så de fick bli de och svarta "spets" leggings.
Och mitt hår är fint(!) haha, jag blåste de, jag brukar inte göra
de eftersom de sliter så mycket, men tänte att idag kan jag ju göra de,
sagt och gjort, och åh vilken volym de blev! :D
haha, iadg slutar vi kl 2 och jag ska fixa med världens sötaste jossan
och sen ska vi ha dansuppvisning kl 7 ikväll!
ÅÅH nervöst...
äh de ska gå bra :)

Puss och ha en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback