Hicka!

Hej!
Idag har jag haft nationella prov i matte, gick helt ok.
jag tror jag klara de iaf :)
Sen hade jag omprov i medicin. Gick ganska så bra, hoppas
på åtminstonde VG..
Sen gick jag och kollade på kavaj, men hittade ingen i min storlek :(
de enda som fanns var 36, men den var för stor, måste ha en 34:a..
Men jaja, kanske hittar nån snygg snart, får jag hoppas :)
Så nu är jag hemma iaf, har städat ur garderoben, eller
iaf där min atröjor och linnen ligger, där var de en jävla röra! haha,
och nu har jag hicka :( Usch va ont de gör!
Får helt enkelt sitta och hoppas på att de går över bara!
Imorse gjorde jag en morgonsmoothie som bestod utav

  • Hallon
  • Blåbär
  • ingefära
  • apelsinjuice
  • och liite fil (naturell)

Den var riktigt god, med lite sting i pga. ingefäran, men de kickade
igång hjärnan lite på köpet ;)
Från de ena till de andra så ska jag snart börja göra in uppgift,
ska skriva en "uppsats" om en gud, poseidon.
Jag valde han eftersom när jag gick i 8:an läste jag en bok
om "greklands gudar" eller , det handlade om en pojke som var halv gud,
vars pappa var poseidon, så de kändes ganska bra att ta han :)

Sen ska jag skicka in lite uppgifter jag gjort klart osv.
så de blir nog bra! Sen ska jag träna på dansen och fixa lite inför
imorrn! :)
Take care!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback