jävla remover, älskade sol

De är nån som inte vill att mitt nagellack ska bort från mina naglar.
Först glömmer mamma att köpa, och sen är dom slut. i hela affären.
Snart ska jag göra ett till försök att få tag på ett nagellavks remover!
Men just nu så ligger jag och steker i solen, med min kära dator :)
och okära läxor.
men de sista behövdes nödvändigtvis inte nämnas, för.. ovärt.
haha, nej men ändå (:
Jag har bränt mig lite, så har precis vart in och smörjt in mig,
så slipper jag kanske vara helröd iaf haha!
Sov över hos Mimmi igår, satt på hennes balkong till halv 3 på morgonen
och pratade. åt popcorn och drack saft, fin söndag de (y)!
Sen åkte jag hem halv 11 och åkte en snabbis till stallet,
de gick bra!
Och nu är jag hemma, ikväll blir de nog en springtur för mig och mamma,
och jag har redan börjat lite på min detox-kur.
Ska köpa hem en juice imorrn som ska "hjälpa till" att rensa ut.
Får se hur de går, men alkohol, rökning, godis, glass(.....?hehehe),
läsk och sånt som jag ska motstå, men dedär med glass..
alltså.. de är faktiskt sommar.
Men jaja, 10 dagar, får se hur de går ;)
nu ska jag fortätta sola, puss på alla! :)


Kommentarer
Postat av: Visan

Du jag säger samma sak.. glass... haha men vi får dra ner på det iallafall! :)

2010-05-18 @ 08:06:37
URL: http://visansgoda.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback