kall natt!

Men härlig kväll :)
Drog ju in till stan med tess för att träffa Mimmi och hennes polare :)
Det var trevligt åste jag säga, men sjuuukt kallt..
Men får ju skylla ig själv som satt där i leggings och en tjocktröja.
Så vi tog en tidigare buss hem, och här i länna var de lännafesten,
som brukar hållas varje år, folk kommer hit, super, lyssnar på musik,
super lite till sen är de klart, haha!
Igår missade jag de, men cykla förbi de när jag skulle hem,
Hade vart lite kul att stanna och få träffa lite polare,
men de va så sjukt kallt och de avgjorde saken, hehe..
Nu har jag kokat pasta (wiii, jag klara de! lite mycket salt bara..)
Och gjort sallad som jag ska ha med mig till sthlm,
tror nog de blir bra faktiskt, gott om inte annat!
För jag har melon i ;) hihi
Jaja, jag och tess har bestämt oss för att gå bort till slussen,
ist för att ta tunnelbana, nyttigt och bättre, sen gillar jag att gå,
så inge fel med de ;) Får se om ankan och Jocke tycker samma sak haha!
Jaja, för er som inte vet så ska vi åka och kolla på Willes shootfighting
match, ska bli kul att se, verkar rätt seriöst faktiskt haha :)

Nä nu ska jag äta frukost, som kommer bestå utav en macka med ost och skinka
(hallå, de är lördag!) och en juice på melon, äpple, ingefära, och kanske morot?
Får se, har inte bestämt mig än :)
Men jaja, hörs senare!
Pussen

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback